Den fysiske butikken som markedsføringskanal!
For å overleve i et marked med stadig større konkurranse og utfordringer, må fremtidens butikker ha design, farger og opplevelse i fokus.
Dette er et ONLINE-KURS som handler om hvordan du kan bruke den fysiske butikken som en sterkere og viktig markedsføringskanal.
Du får kunnskap om målgruppeanalyse gjennom innsikt i samfunn, trender og forbrukeratferd.
Kursets forelesere loser deg gjennom forskjellige virkemidler som:
- målgruppeanalyse
- konseptutvikling
- butikkens layout
- butikkens fokale punkt
- fargesetting
- vareplassering
- dekorasjon
Alle virkemidlene er med tanke på å øke omsetningen i butikken som du arbeider i.
Kursleder veileder deg i forhold til hvordan du kan fargesette og arbeide med nettopp din butikk for å forsterke virkemidlene.
Kursleder: Marit Andreassen er fagansvarlig og lærer på linjene Interiør og Retail Designer ved SoFi School of Fashion Industry, Treider Fagskoler. Hun har også arbeidet i en årrekke som studierektor på Westerdals Eksponeringsdesign. Marit er forfatter av boken Retail Design, den fysiske butikken som markedsføringskanal som ble lansert av Cappelen Damm Akademisk høsten 2017 og har holdt en rekke kurs innenfor faget Retail Design.
Hun har lang erfaring med retail design i form av design av butikk konsepter, produktplasseringer og utstillinger. Marit har også utført flere forskjellige studier innenfor faget og spesielt i forhold til butikkens fokale punkt og fargenes påvirkning på butikkens kunder.
Kursavgift: kr 4.500 pr pers.
Tid: kl 10:00-16:00
Sted: Online-kurs på ZOOM - lenk til kurset blir tilsendt
Forkunnskaper: Det kreves ingen forkunnskaper for å delta på kurset
Kurspoeng: 2,5 Bli Sertifisert Fargerådgiver, 20 kurspoeng
Kursleder: Marit Andreassen, Interiør og Retail Designer
Kurs | Kursdato | Sted | |
1-dag | 27. mai | online-kurs på ZOOM | Majorstuen i Oslo |
Ønsker du å melde deg på - send en mail til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. , merk mail med Farger og opplevelse i fokus.