Norwegian Colour Senter AS
Essendrops gate 3, 0368 Oslo
Pb 5058 Majorstuen, 0301 Oslo
E-post: post@ncscolour.no
Nyhetsbrev
Vår bevissthet styres i stor utstrekning av farger, og de påvirker mange av våre valg. Farger er faktisk den raskeste formen for kommunikasjon, og vi ser farger før vi ser form. Eksempelvis kan fargevalget på en emballasje eller i en reklame bety suksess eller fiasko. Derfor bør vi kjenne forskjellen på et subjektivt og et objektivt fargevalg.
I et interiør kan farger føles behagelige, eller de kan gjøre oss stresset. Likeledes vil fargevalget på dine klær påvirke deg, og sende bestemte signaler til menneskene rundt deg. Farger virker forskjellig på ulike mennesker, og boken beskriver de syv fargetypene og deres egenskaper og handlingsmønstre.
Her kan du tilegne deg mye nyttig lærdom for samhandling med andre, både privat og i jobbsammenheng. Det følger også med en arbeidsbok, der du selv kan finne frem til din egen fargetype.
Om fargenes betydning - symbolsk, psykologisk og estetisk.
SPESIFIKASJONER
- Norsk tekst
- Forfatter: Tove Steinbo
- Mål: 27,5 x 20 x 1,5cm
- Vekt: 846 gram